Panasonic DMP-BD80EG-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMP-BD80EG-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Han1234567 02-03-2012
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Heb deze speler nu half jaar, als vervanger van oude DVD speler. Geluid en beeld is prima, hoewel het geluid waarschijnlijk beperkt wordt door mijn matige boxen. De menu's en bediening hiervan via afstandbediening zijn wel onoverzichtelijk (voor mij) en reageren vaak traag. Grootste teleurstelling was het afspelen van de Star Wars box. Zit de hele familie klaar, blijkt het een Amerikaanse versie te zijn, die niet afspeelt op de landcode van deze speler. Panasonic geeft ook geen mogelijkheid om dit even te wijzigen. Erg teleurstellend!

Vaal1982 24-12-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Deze blu-ray speler gekocht ter vervanging van de PS3, als grootste reden omdat het veel minder stroom verbruikt, maar ook omwille van de geweldige beeldkwaliteit volgens recensisten.

Nu ik na zoveel maanden ter vergelijking nog eens een bluray in mijn ps3 gestoken heb, is het verschil wel schrijnend. de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit is gewoon geweldig. Het enige waar ik last van heb zijn lip sync problemen, terwijl dit bij de PS3 niet het geval is. dit heb ik vooral bij films waarbij TrueHD geluid wordt afgespeeld. Met een receiver die lip sync ondersteunt, kan dit euvel echter opgelost worden.

Een nadeel vind ik wel dat de speler enorm traag is. Ik dacht dat dit mij niet zou storen, maar soms heb je nu eenmaal van die dagen dat je niet zo geduldig bent...

Andre_84 22-11-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Sinds kort deze blu-ray speler in bezit. De speler is eenvoudig te bedienen, laat zich makkelijk instellen en levert uitstekende prestaties.

Het geluid heb ik aangesloten via de analoge 5.1 aansluiting, dit levert een perfect vol en helder geluid.

Beeld in combinatie met een Panasonic full-hd tv is wat wat je mag verwachten van blu-ray.

manitho 16-11-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Beeld perfect, geluid ben ik erg over te spreken.

1 minpunt
Zelf gebrande avchd dvd's skipt en spoelt hij niet door
terwijl avchd is uitgevonden mede door panasonic

Barry1974 28-10-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Perfekte BluRay speler, Beeldkwaliteit is perfekt, Geluidskwaliteit via 5.1 analoog zeer goed, geen problemen met de sub-woofer (REL Quake-I-) dit in tegenstelling tot wat andere beoordelers hebben aangegeven.

gert57 29-08-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

3 weken geleden deze BR gekocht via internet. Past prima op mijn Panasonic TV 37 inch. De vieralink is erg handig. Met 1 afstandbediening en het maakt niet uit welke de bediening doen is handig.
Het beeld was waanzinnig. Wat en verschil met de oude DVD. BR is helemaal top. Griezelig scherp.
De opstarttijd valt me mee. Nog geen minuut.
Ik doe het geluid nog via de TV. Dat is verrassend mooi. Ik doe nog effe rustig aan met de aansluiting op een ander systeem. Daar kan ik alle kanten mee op en daarom had ik deze ook gekocht.

Al met al zeer tevreden.

ed19731973 13-08-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Beeld (hdmi) en geluidskwaliteit (glasvezel) zijn supergoed.

Ik heb zelf de Pioneer KRP-600A die 24p ondersteunt.

Echter dit moest op de speler, wel even aan worden gezet, want daarvoor schokte de bewegende beelden.

rinus 19-07-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Ik heb de speler aangesloten op een pioneer kuro.
Beeld van Blue Ray discs is uitmuntend.
Beeld van DVD is zeer goed / uitmuntend.
Geluid analoog uit 7.1 is kraakhelder, maar mist een beetje power.
De afstandsbediening is een beetje rommelig, maar ik gebruik toch iets anders hiervoor.
Voor het geld biedt het ding heel veel kwaliteit en veel mogelijkheden.

Het lukt me niet om via hdmi het juiste geluid door te geven, heeft denk ik iets te maken met de hdmi protectie van beeld en geluid.

Klomp 23-05-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Perfecte Blu-Ray speler, aangesloten op een Panasonic 37G10 Lcd en werkt super! Viera Link werkt prima.

Nu 2 blu-rays gekeken en dan wil je niet meer anders. Wat een beeld!! De documentaire Earth is zo mooi het is alsof je er zelf bij bent.

Ook Viera Cast werkt goed: Lan verbinding van je Blu-Ray naar je router en de rest gaat vanzelf. Echt een leuke optie om YouTube op je tv te kunnen kijken.

Kortom in deze prijsklasse een echte aanrader!

bol.uijt 19-05-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

mooi apparaat, en zelfs mijn gewone dvd's werden zo mooi weergegeven, met een geweldig geluid, handige bediening en aansluiting, echt Panasonic. aangesloten op de Onkyo 507 reciever, dus dubbel genieten.

Ron Schiltmans 27-04-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Het beeld en geluid is echt overweldigend mooi. Gisteren ook op mijn thuisnetwerk aangesloten. Had niet gedacht dat het zo leuk zou zijn om Youtube en Picasa via je tv te kijken!

masterB 20-04-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

Wat een geweldig apparaat!!!! Heb hiervoor en paar dure harman kardons versleten(ook met HDMI), maar dit plaatje is echt overweldigend. Weergave van gewone dvd's is al zo ontzettend gedetailleerd dat blu-ray slechts nog een tikkie beter is ipv de5 keer zo scherp waar ze mee adverteren. Ook het geluid is top. Vandaag via de Panasonic site mijn eerste firmware update binnen gehaald. Ik denk niet dat er voor dit geld iets beters te koop is; echt een aanrader!!!!

ASC 16-04-2009

Ik heb de BD80 nu zelf 2 weken in huis en dit zijn tot nu toe mijn bevindingen:
Beeldkwaliteit is zeer goed, mooie kleuren, helder en rustig beeld nog niet op 1080p i.v.m. HD ready scherm.
Geluid via 5.1 analoog valt een beetje tegen, kwalitatief is het uitstekend alleen het mist wat power. met name de subwoofer (Canton AS25) geeft zelfs na optimale instelling en vol volume te weinig. Ik ben dus, totdat ik een nieuwe receiver heb, overgestapt op coaxiaal. Geluid is dan ook nog steeds beter dan mijn pioneer dvd-speler.
Het inladen kan sneller maar stoort mij niet. Verder is het een kleine op het oog degelijke machine. Mijn werkelijke cijfers zouden als volgt zijn:
geluid. 6 analoog of 9 digitaal.
Beeld 9, mogelijkheden 8, gebruikersgemak 9. vormgeving 8 en degelijk is lastig te zeggen maar het is Panasonic dus ook een 9. Omdat de kieskeurig normering altijd hoger liggen dus hieronder een iets ander oordeel van mij op de BD80.

bbk 06-04-2009
Geschreven voor: Panasonic DMP-BD80EG-K

een paar dagen in bezit. Even gestoeid met de analoge 5.1 aansluiting maar uiteindelijk aan de praat gekregen.
Fantastisch beeld maar vooral geluid. DTS HD is geweldig. Op laag volume geeft hij het geringste detail helder weer.
Ben blij met deze machine en hoop hier nog veel plezier aan te beleven.